SPONSOR! Klik IKLAN dibawah ini

Saturday 18 February 2012

Gadis dijual gadis untuk melayan lelaki kuat Seks

TRIBUNPONTIANAK.CO.ID, CIREBON - DK alias Rara (20), seorang wanita warga kota Cirebon telah dianggap sebagai gadis murahan kerana dijual oleh seseorang yang tidak dikenali kepada lelaki hidung belang melalui orang tengah bapak ayam. Kemudian Rara dihantar ke sebuah Hotel Lima Bintang di Jalan Wahidin, Cirebon rabu lalu(malam) atas pesanan seorang lelaki yang bergelar jutawan.






Ketika asyik melayan nafsu lelaki berhidung belang tersebut hampir satu jam, pintu bilik hotel mereka diketuk. Aksi mereka terbantut kerana kehadiran pihak Polis ke Hotel berkenaan.


Pihak Polis yang menjalankan ''Operasi Bunga Lodaya'' telah hadir ke hotel berkenaan setelah melihat kelibat dua orang gadis di lobi hotel berkenaan lalu mereka disoal oleh Pihak Berkuasa tersebut. 


Setelah mereka disoal siasat, mereka akhirnya mengaku, mereka adalah dalang yang membawa rara kepada lelaki berhidung belang dan mempunyai nafsu yang memuncak. Sementara menunggu Rara dan lelaki tersebut selesai aksi seks mereka, mereka menunggu di Lobi Hotel berkenaan. 


Setelah soal siasat selesai, mereka dibawa ke Balai Polis di Resort Cerebon di Jalan Veteran, Kota Cerebon. Menurut sumber, kejadian ini dijalankan melalui telefon bimbit dan digelar, gadis bimbit.

klik LIKE dibawah :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More