SPONSOR! Klik IKLAN dibawah ini

Monday 13 February 2012

'' Saya tidak idamkan DARA ''


JOHOR BAHRU: “Walaupun anak yang dikandung Anita bukan anak saya, tetapi saya ikhlas memperisterikannya. Saya juga tidak kisah digelar ‘Pak Sanggup’ kerana cintakannya,” kata Fadhil Rosman, 22, di sini, semalam.
Fadhil sanggup berkorban dan memperisterikan Anita, 18, yang hamil anak tidak sah taraf ketika usia kandungan remaja itu hampir mencecah tujuh bulan.
Menurut Fadhil yang bekerja di sebuah syarikat penghantar barang di sekitar bandar raya ini, berbanding jejaka lain mengidamkan wanita masih dara, hatinya pula terbuka menerima Anita kerana perasaan cinta dan simpati terhadapnya.
“Ketika saya berkongsi niat dan hasrat dengan rakan, ada ketawa malah ada menyatakan keputusan saya tidak masuk akal kerana kandungan itu bukan milik saya.
“Bagaimanapun, saya kuatkan tekad dan berdoa kepada Ilahi supaya apa saya impikan ini bukan impian semata-mata. Akhirnya doa saya dimakbulkan dan kami bernikah pada 29 November lalu,” katanya. – maklumat.my

klik LIKE dibawah :)

1 comment

1Malaysia semua...

Daripada anda semua blog atau ber-facebook 24jam tak dapat sesen pun, ada baiknya sambil sambil invest beli share syarikat di Europe. Bulan bulan dapat duit, stable monthly income. Lagi banyak yang di invest, lagi besar dapat tiap tiap bulan.

Dengan RM 2300 boleh mendapatkan anda RM 310 tiap-tiap bulan, Dengan RM 10,000 boleh dapat RM 2,000 - RM 3,000 sebulan. Atau share paling murah berharga USD $ 20 dengan bulanan anda akan dapat USD $ 2.2 sahaja.

Kalau berminat, sila layari :

(Versi English)
http://tinyurl.com/UinvestWorld


(Versi Melayu)
http://PelaburanHartanah.blog.com


( * versi English lebih lengkap documentasi dan maklumat mengenai investment ini)


Layari mana mana laman blog diatas, setelah membacanya. Click pada FREE REGISTRATION dan daftar account pelaburan anda, ianya percuma, walaupun anda tidak mahu lagi membuat investment. Tetapi anda boleh lihat lihat dan survey dulu di dalam account anda itu. Dan anda juga boleh chat dengan Admin dan Pihak Management investment berkenaan, secara LIVE dan kadang kadang ada webcam session bersama admin.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More